رئیس پلیس راه سیستان وبلوچستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین و ممنوعیت تردد تریلر و کامیون‌ها در سطح جاده‌های استان خبر داد.

ممنوعیت تردد تریلر و کامیون‌ها در جاده‌های سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشریح جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در روزهای آتی گفت: با توجه به حجم فزآینده سفر‌ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۶ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور تریلر و کامیون‌ها در تمامی محورهای استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم الی ساعت ۲۲ روز چهاردهم فروردین ماه به اجرا گذاشته خواهد شد. 

سرهنگ بهروزی زاده در ادامه تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است. 

رئیس پلیس راه استان از تشدید این محدودیت‌ها در مسیر زابل- زاهدان و بلعکس در روزهای سیزدهم و چهاردهم نوروز خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ در این مسیر تشدید پیدا خواهد کرد. 

وی در پایان افزود: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری استان از ساعت ۰۷۰۰ دهم فروردین ماه لغایت ۶ صبح ۱۵ فروردین ماه ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.