از بیست و ششم اسفند ماه 95 تا کنون، 685 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان سمنان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مريم سلمانيان سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت : در این مدت 121 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، 211 مورد بازدید از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و 63 مورد بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی استان انجام شده است.

وی افزود : بر اساس بازدیدهای انجام شده، شش مورد تشویق به مراکز اقامتی و پذیرایی ارائه شد و 51 مورد تذکر نیز به مراکز اقامتی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی ارائه شده است.

سلمانیان با اشاره به ارائه پنج فقره اخطار کتبی به مراکز اقامتی و پذیرایی استان سمنان، گفت: در ایام نوروز، میزان بازید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان سمنان افزایش یافته است.

سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: تا کنون 290 هزار و 239 مسافر در استان اقامت کرده و 337 هزار و 36 نفر از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان سمنان بازدید کرده اند.

وی افزود: در این ایام، 14 هزار و 935 نفر گردشگر داخلی و 137 گردشگر خارجی از موزه های استان بازدید کرده اند.

گفتنی است ، استان سمنان داراي بيش از يك هزار اثر تاريخي شناسايي شده است كه 718 اثر از اين تعداد در فهرست آثار ملي به ثبت رسيده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.