فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در صحبت‌هایی جنجالی در خصوص سفر پیتر شگرت به کابل اظهار نظر کرده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان متنی در صفحه رسمی فیس بوکش منتشر کرده است که در آن مدعی شده است که شگرت به حمایت از کاندیداتوری آقای پوپل در انتخابات فدراسیون فوتبال وارد کابل شده است.
 
شایسته با اشاره به این که سرمربی سابق تیم ملی به خاطر بهره برداری از مسائل شخصی و تخریب تیم ملی دست به این کار زده است، تاکید کرده است که شگرت تا کنون با شماری از بازیکنان تیم ملی در ارتباط است تا افکار آنان را تغییر دهد.
 
حضور پیتر شگرت در کابل به دعوت هارون پوپل که حالا هیچ سمت رسمی در فوتبال افغانستان ندارد حرکت عجیبی به نظر میرسد.
 
صفحه فیس بوک آقای پوپل ساعاتی پیش عکسی از نخستین دیدارش را پیتر شگرت را منتشر کرده است. تا کنون مشخص نیست که هارون پوپل چه اهدافی به خاطر دعوت پیتر شگرت به کابل را دارد.
 
واکنش فیس‌بوکی فیصل شایسته به رفتار شگرت 
 
 متنی که فیصل شایسته در صفحه فیس بوکش منشتر کرده است به شرح زیر است:
 
سلام دوستان عزیز!
 
من واقعا با شنيدن خبر آمدن مربي اسبق تيم ملي آقاي پيتر شگرت به كابل و حمايت از كانديداتوري يك شخص خاص در انتخابات پيشروي فدراسيون فوتبال افغانستان حيرت زده و هم نا اميد شدم.
 
فكر ميكنم وقت آن رسيده تا نظر خويش را با شما شريك بسازم و واقعيت را بگويم. در ابتدا ما بايد از پيتر سپاسگزار باشيم از اينكه در زمان حضورش با هم به موفقيت‌های دست يافتيم، اما كاری را كه او فعلا در پيش گرفته اصلا درست نيست. در كجای دنيای فوتبال ديده ايد كه يك مربی اسبق از يك كانديد خاص اعلام حمايت كند تا اينكه به وظيفه قبلی‌اش برگردد؟ او هنوز هم با تعدادی از بازيكنان در ارتباط است و روی افكار آنها به نفع خويش كار ميكند. اما باور كنيد كه بازيكنان ما برای مربی خاصی فوتبال نميكنند، بلكه آنها برای وطن دوستداشتنی خويش و براي مردم اش فوتبال ميكنند.
 
ما از نقاط مختلف افغانستان باهم يكجا شده ايم و مثل برادر دركنار هم بازی ميكنيم. اين اتحاد چيزی است كه ما ميخواهيم براي نسل جوان خويش بياموزانيم. من ميدانم كه مردم نسبت به پيتر شگرت علاقه داشتند اما اگر لحظه ای دقيقتر به دو بازی اخير بنگريد، خواهيد ديد كه تيم ما فوتبال بهتری نسبت به گذشته بازی ميكند. بنا ما به آمدن دوباره پيتر شگرت يا هيچ مربی سابقه ديگری نياز نداريم.
 
من اين موضوع را پس از جدایی پيتر شگرت از تيم ملی به وی گفته ام و باز هم ميگويم. لطفا از تخريب تيم ملی ما جهت بدست آوردن منافع شخصی دست بردار. تو فرصت خود را داشتی و حال وقت آن رسيده تا كمی به كادر فنی جديد تيم ملی احترام گذاشته و بگذاری تا آنها كار خويش را انجام دهند. اگر تو واقعا همانطوريكه ادعا ميكردی كه مردم افغانستان را دوست داشتی، هيچوقت دست به چنين كاری نميزدی. من از شما ميخواهم كه از حمايت كسانيكه قصد تخريب فوتبال افغانستان را دارند دست برداريد. اين تيم يكی از معدود دلايلي هست كه مردم ما اين روزها لبخند ميزند، يكي از لايلي هست كه مردم ما افتخار ميكنند بگويند كه ما افغان هستيم. پس اين تيم شايسته اينگونه برخورد نيست. ما به مردم خود عشق می ورزيم و از هيچ تلاشی در جهت خوشنودی آنها دريغ نخواهيم كرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار