حمایت از 56 کرسی پژوهشی بوسیله بنیاد علم ایران

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی و فناوری گفت: این صندوق از 56 کرسی پژوهشی و 500 اختراع در راستای توسعه علم حمایت کرده است.

نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت های این صندوق اظهار داشت: همیشه سعی شده تا فعالیت های این صندوق از پویایی خوبی برخوردار بوده و در این راستا از همه ظرفیت های علمی دانشگاه های کشور در جهت توسعه علم استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: بنیاد علم ایران سعی دارد تا از ظرفیت های بالفعل نخبگان دانشگاهی کمال استفاده را ببرد که در این زمینه پروژه های مختلفی را به دانشجویان مستعد واگذار کرده است.

ضرغام عنوان کرد: در قالب چهار برنامه از پژوهش سراهای دانش آموزی حمایت همه جانبه صورت گرفته و در این زمینه آموزش ایده پردازی و مطالعات گروهی با هدف آشنایی دانش آموزان با کارآفرینی و ثبت اختراع صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت بالای درس ریاضی در زندگی افراد، این صندوق با خانه ریاضیات کشور یک تفاهم نامه همکاری امضا کرده است تا از فعالیت های آن نهاد علمی حمایت شود.

ضرغام ادامه داد: صندوق حمایت از پژوهشگران به دنبال مردمی سازی و اجتماعی کردن علم در بین ایرانیان است تا سبک زندگی افراد در قالب همین برنامه ارتقای کیفی یابد.

وی یادآور شد: از ابتدای تاسیس صندوق تا به امروز 56 کرسی پژوهشی مورد حمایت قرار گرفته است و در راستای توسعه علوم نو از 500 اختراع حمایت همه جانبه انجام داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار