مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت : ۸ هزار زائر کرمانی در ایام نوروز در قالب کاروان‌های راهیان نور پذیرش و به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ  محمد علیرضائی گفت :اعزام کاروان‌های راهیان نور در استان کرمان در سه قالب دانش‌آموزی، دانشجویی و به صورت عمومی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته خادم‌الشهداء در استان کرمان فعال است خاطر‌نشان کرد: ثبت‌نام از افرادی که قصد خدمتگزاری به زائران مناطق عملیاتی را دارند از طریق سایت کوله بار به آدرس http://koolebar.ir انجام می‌شود.

علیرضائی با بیان اینکه ثبت‌نام عمومی از افراد متقاضی شرکت در کاروان‌های راهیان نور از طریق مراجعه به قرارگاه راهیان نور استان کرمان و یا موزه شهید باهنر کرمان انجام می شود گفت: اطلاع‌رسانی برای اعزام کاروانها و شروع ثبت‌نام در ایام نوروز از طریق صدا و سیما و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروا‌ن‌های راهیان نور در استان کرمان از 26 اسفند آغاز شد افزود: در چهار دوره 6 روزه حدود 8 هزار زائر از استان کرمان در اردوگاه‌های شهید کازرونی و ثارالله اهواز پذیرش شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از سایر استان‌های کشور نیز در این ایام پذیرش داشتیم تصریح کرد: در مجموع بالغ بر 12 هزار و 600 نفر زائر مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز پذیرش شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار