فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از نهدام باند سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

 
انهدام باند سارقان مسلح در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه بلافاصله مأموران انتظامی بخش بزمان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 
 
این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه توسط مأموران انتظامی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه سرنشین مسلح، اقدام به سرقت خودروی نیسان یک از شهروندان که حامل اثاثیه منزل بوده کرده اند. 
 
وی بیان داشت: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی سارقان و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری سارقان شدند. 
 
سرهنگ جلیلیان با اشاره به کشف خودرو و اموال مسروقه تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.
 
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.