رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز از افزایش 22 درصدی حوادث ترافیکی در تعطیلات نوروزی سال 96 نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مخلصی  امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص جمع‌بندی طرح نوروزی اورژانس نطنز اظهار کرد: در انجام طرح امداد نوروزی شهرستان نطنز مجموعاً 4 پایگاه به‌ صورت آماده‌باش درآمده و 30کارشناس فوریت‌های پزشکی با  8 دستگاه آمبولانس که 2 دستگاه آن از نوع پیشرفته بودند کار ارائه خدمات را انجام دادند.

وی افزود: طبق آمار ثبت‌ شده در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان افزایش 22 درصدی تصادفات و حوادث ترافیکی در تعطیلات نوروزی امسال و 15 درصدی کل مأموریت‌ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته را شاهد بوده‌ایم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز تصریح کرد: کل مأموریت‌های تعطیلات نوروزی امسال 207 مأموریت بوده که نسبت به مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش و کل تصادفات و حوادث ترافیکی امسال 51 مورد بود که نسبت به مشابه سال قبل 22 درصد افزایش‌ یافته است، خوشبختانه امسال شاهد تصادف منجر به فوت در شهرستان نبودیم.

وی تلخ‌ترین مأموریت اورژانس نطنز را مأموریت گازگرفتگی دو جوان عنوان و بیان کرد: این مأموریت که پس از حضور مأموران ساعت‌ها از مرگ آن دو جوان در روستای طامه گذشته بود، کام مأموران را تلخ کرد.

مخلصی در پایان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی، در ایستگاه سلامت ترگل واقع در سرآسیاب بادرود و ایستگاه سلامت پایگاه نیه به 684 نفر از هم‌وطنانمان خدمات درمانی ارائه‌ شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.