محمد جواد ظریف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود تشکر و از آنها درخواست کرد تا پاسخ انتقاد ها را به مهربانی دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان بستری برای تعامل دوسویه بین کاربران مجازی تبدیل شده است .کاربران این شبکه اجتماعی با قرار دادن پست هایی همدیگر را از اتفاقات روزانه خود با خبر کرده و در جریان امور خود قرار می دهند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به تازگی وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام شده است، در طول ین دو هفته اینستاگرام وی پ حدود 100هزار دنبال کننده  را به خود اختصاص داده است و در همین راستا محمد جواد ظریف پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و از همراهان صفحه اینستاگرامش تشکر و کرد و همچنین از گرفتن تیک آبی در این صفحه خبر داد.
 

ظریف نوشت:".سلام دوستان .با همراهی بزرگوارانه شما، این صفحه اینستاگرام در کمتر از دو هفته به ۱۰۰ هزار همراه پرمهر رسید و به عنوان صفحه اصلی توسط اینستاگرام شناسایی شد و "تیک آبی" گرفت.
از همراهی تان سپاسگزارم.امیدوارم بتوانیم از این مسیر، راه جدیدی برای ارتباط صمیمی برقرار کنیم.تقاضای من از همه دوستان گرامی این است که در برابر نقد و حتی توهین، متانت و مدارا پیشه کنند و پاسخ توهین ها را با نرمی و مهربانی بدهند که این آموزه مهم فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست."
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار