رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در مجموع چهار هزار خدمت درمانی و بهداشتی به بیماران و افراد حادثه دیده از حوادث رانندگی ارائه شد.

ارائه چهار هزار خدمت درمانی و بهداشتی به مردم ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی دل پیشه بیان کرد: 6 هزار مورد انواع خدمات بازرسی و نظارت بهداشت محیط در سطح استان نیز توسط یک هزار و 500 نیرو در این ایام ارائه شد.
 
وی اظهارکرد: برای اولین بار در تعطیلات نوروزی امسال دندانپزشک مقیم در بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر شد و 300 مورد ارائه خدمت به بیماران داشته است.  
 
دل پیشه افزود: در بخش درمان و فوریت های پزشکی در تعطیلات نوروزی بیماران، مصدومان و حادثه دیده های تصادفی یک هزار و 100 خدمت درمانی و بهداشتی دریافت کردند.
 
وی عنوان کرد: 660 مورد تصادف در این مدت توسط یگان های امدادی فوریت های پزشکی استان مدیریت شد و 450 مورد خدمات درمانی برای بیماران غیر تصادفی نیز انجام گرفت.  
 
وی به راه اندازی پایگاه امداد هوایی با استقرار یک فروند بالگرد در ایام نوروز در ایلام اشاره کرد و یادآورشد: در این مدت اورژانس هوایی هم یک مورد بیمار تصادفی بدحال را از شهرستان آبدانان به ایلام منتقل کرد.
 
دل پیشه خاطرنشان کرد: پزشکان مقیم بیمارستان ها نیز بیش از 50 هزار خدمت برای یک هزار مورد تصادفی و 2هزار و 300 مورد بیمار بستری ارائه کردند و 15 مورد از بیمارن و مصدومان نیز برای مداوا به مراکز درمانی خارج از استان اعزام شدند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.