رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای صدور مجوز واردات کالا در شورای اسلامی شهر تهران باید کمیته‌ای راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید فراوان ایشان در رابطه با حمایت از اشتغال و تولید داخلی اظهار داشت: در خصوص این موضوع مصوباتی در گذشته در شورای شهر تهران داشته ایم. 

وی افزود: در خصوص حمایت از اشتغال و تولید داخلی باید اقداماتی انجام شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنم کمیته ای برای صدور مجوز واردات کالا در شورای شهر تشکیل شود و تمام کالاهایی که تولید داخلی ندارد، برای گرفتن مجوز واردات جهت خرید آن‌ها برای شهر به این کمیسیون مراجعه شود. 

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرسودگی برخی از خطوط مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو از این به بعد که خطوط دچار فرسودگی می شوند، قطعا نیاز به اعتبارات بیشتری برای نگهداری از خطوط دارد. 

وی با اشاره به تعطیلی خط ۵ مترو ادامه داد: باید به این موضوع توجه شود تا در اعتبارات در نظر گرفته شده برای مترو شهر تهران با مشکل توقف خطوط مترو مواجه نشویم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار