مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس از تولید 2 سریال و یک تله فیلم در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به توجه جدی به تولیدات نمایشی در سال 96 گفت: راهبرد صدا و سیمای فارس در سال جدید توجه به تولیدات نمایشی و سریال‌های تلویزیونی است و با برنامه‌ریزی انجام شده، مرکز فارس تلاش می‌کند دو سریال  و یک تله فیلم دیگر را تا پایان امسال تولید کند.
 
سهرابی افزود: مرحله تولید تله فیلم جاده از اسفند ماه پارسال شروع و هم اکنون سکانس پایانی این تله فیلم ضبط می‌شود، داستان تله فیلم جاده جذاب است و امیدوارم این تولید رسانه‌ای بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.
 
وی ادامه داد: با توجه به تدوین همزمان، این تله فیلم در انتهای فصل بهار آماده و از شبکه فارس و شبکه‌های ملی پخش می‌‌شود.
 
سهرابی دلیل انتخاب شهرستان فراشبند و دیگر شهرهای جنوب استان برای روایت این داستان را سیاست صدا و سیمای فارس برای توجه به ظرفیت‌های همه استان ذکر کرد و گفت: این اقدام سبب آشنایی بیشتر مخاطب با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و زیبایی‌های مناطق دیدنی و جذاب جنوب استان فارس می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه صدا وسیمای فارس به دنبال استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقصی نقاط استان است بیان کرد: تلاش کرده‌ایم که صدا و سیما منحصر به شیراز نشود تا از ظرفیت‌های همه شهرستان‌ها در قاب تلویزیون استفاده شود.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: از همه هنرمندانی که ذوق هنری و توانایی تولید کارهای فاخر را دارند استقبال و تلاش می‌کنیم با حمایت از آنها شاهد تولید آثار با جذابیت‌های هنری در استان فارس باشیم.
 
تله فیلم جاده کاری از مرکزفارس به مدت 80 دقیقه، روایت‌گر مسائل و مشکلات و قصه دو جوان سرخورده و مستاصل است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار