سخنگوی وزارت کشور گفت: هیچگونه نگرانی بابت بروز اختلال و یا نفوذ در شبکه وجود ندارد.

سیستم الکترونیکی انتخابات کاملا کنترل و تایید شده است/ نگرانی بابت بروز اختلال و یا نفوذ در شبکه وجود ندارد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اخذ تاییدیه های امنیتی برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراها به صورت الکترونیکی اظهار کرد: مباحث مرتبط با امور امنیتی و فنی سیستم الکترونیکی برگزاری انتخابات کاملا کنترل و تایید‌شده است و هیچگونه نگرانی بابت بروز اختلال و یا نفوذ در شبکه وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور در دولت یازدهم گفت: در این مرکز تمامی شاخص های حوزه اجتماعی و مصادیق آسیبهای اجتماعی در سراسر کشور و در دوره های زمانی مختلف، رصد می شود و اطلاعات ارزشمندی برای برنامه ریزی متولیان امر جهت مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقا شاخص های توسعه یافتگی در حوزه اجتماعی فراهم می گردد.

سخنگوی وزارت کشور در ادامه با اشاره به رصد مستمر فضای سیاسی کشور در وزارت کشور گفت: دفتر سیاسی وزارت کشور و حوزه معاونت سیاسی این وزاتخانه به موجب وظایف ذاتی اش، فضای سیاست داخلی کشور و فعالیتهای تشکل ها، احزاب و جریانات سیاسی را دائما رصد می کند و اقداماتش در این حوزه با راهبرد توسعه نشاط و آرامش سیاسی سازماندهی شده است.

سامانی تصریح کرد: آنچه که در مقوله انتخابات برای وزارت کشور حائز اهمیت است، برگزاری قانونمند، پرشور و امن انتخابات است که نهایتا منجر به مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار