در7 مسجد شاخص در رفسنجان مراسم اعتکاف برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان از مراسم اعتکاف در ۷ مسجد این شهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در مسجد جامع شهر رفسنجان، ابوالفضل خیابان خواجو، موسی‌بن جعفر خیابان حجت، خیراندیش و مسجد قبا ویژه بانوان و آقایان در مسجدالنبی و مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی از حضور ۹۰ درصدی جوانان در اعتکاف سال گذشته خبر داد و افزود: هر سال میزان استقبال جوانان از مراسم اعتکاف نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد استقبال گسترده جوانان در این مراسم معنوی باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی از اعزام روحانیون برای سخنرانی به مساجد دارای مراسم اعتکاف شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف پر بار کردن مراسم‌ اعتکاف شهرستان از لحاظ معنوی و مذهبی و افزایش اطلاعات دینی معتکفان از سوی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

وی تبلیغ و تبیین اهداف و اندیشه های انقلاب اسلامی و پاسخگویی به سئوالات شرعی و اعتقادی از دیگر اهداف اعزام مبلغ به مساجد اعلام کرد و افزود: مبلغین خانم و آقا در ماه رجب علاوه بر مساجد، به برخی مدارس این شهرستان نیز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.