مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم اعتکاف امسال در بیش از ۵۰ مسجد شاخص در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی ثبت‌نام و برگزاری مراسم اعتکاف در اردبیل افزود: براساس هماهنگی ها و برنامه‌ریزی های انجام شدهمراسم اعتکاف از روز 13 تا 15 ماه رجب در استان اردبیل برگزار شده و مساجد استان اردبیل پذیرای معتکفین در این روزها خواهد بود.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام معتکفین در مساجد استان اردبیل گفت: ثبت‌نام از معتکفین از روز 19 فروردین‌ماه در مساجد شاخص استان اردبیل که برای این مراسم معنوی و مذهبی تعیین شده‌اند آغاز و تا روز 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و افرادی که تمایل به حضور در این مراسم را دارند می‌توانند از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 19:30 روزهای تعیین شده به محلهای ثبت‌نام مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیلبا بیان اینکه مساجدجامع، هاشمیه سلمان‌آباد، محمدیه، امام علی کارشناسان و امیرالمؤمنین اجیرلو برای ثبت‌نام برادردان در نظر گرفته شده است، افزود: ثبت‌نام خواهران نیز درمساجد آزادی، قدس، سادات ججین، حافظ، نواب صفویو جعفریه سعدی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستانها نیز مساجد شاخص برای برگزاری این مراسم معنوی و تربیتی تعیین شده به طوری که مراسم اعتکاف امسال در بیش از 50 مسجد شاخص در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد و معتکفین از این فرصت برای نزدیکی به خداوند بهره می‌جویند.

وی مراسم اعتکاف را دارای رویکرد تذهیبی، تعلیمی و تربیتی و مقابله به آسیبهای اجتماعی دانست و بیان کرد: باتوجه به اینکه بیش از 90 درصد افراد شرکت‌کننده در مراسم اعتکاف جوانان و افراد زیر 40 سال هستندمی‌توان از این ظرفیت در راستای آگاهسازی نوجوانان و جوانان با برنامه‌ریزیهای لازم و اساسی بهره گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.