سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم استان بوشهر از رفع تصرف 10 هکتار از زمین های ملی و منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

10 هکتار از زمین های ملی رفع تصرف شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین آقاجری با بیان اینکه رفع تصرف این زمین ها با انجام عملیات و تلاش های یگان حفاظت از منابع طبیعی و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق شده است، افزود: کارکنان یگان حفاظت این اداره برای حفاظت و صیانت از زمین های ملی و منابع طبیعی در کوتاه ترین زمان به مناطق تصرف شده عزیمت و با اقدام های قانونی رفع تصرف می کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ و آموزش نگهداری و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توسط مردم که بازوان این سازمان در این زمینه هستند ضرورت دارد، اضافه کرد: از عموم مردم انتظار داریم قبل از هرگونه اقدام روی اراضی، استعلام های مربوطه را از دستگاههای متولی اخذ کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم ضمن تقدیر از تلاش های دستگاه قضایی، عوامل انتظامی و دستگاههای متولی در همراهی با ماموریت های این اداره، افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرف زمین های ملی، هدف خود را بر مبنای پیشگیری و جلوگیری دراین زمینه متمرکز کرده است.

آقاجری گفت: از مساحت 169 هزار و 817 هکتاری زمین های ملی و منابع طبیعی این شهرستان، یکهزار و 680 هکتار آن جنگل، 160 هزار هکتار مرتع و 29 هزار هکتار بیابان تشکیل می دهد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.