هفتمين قطار گردشگری روسی از شركت عقاب طلایی امشب (سه شنبه) از يزد وارد اصفهان می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مطابق برنامه ريزی های صورت گرفته قرار است شامگاه سه شنبه 15 فروردين ماه يك رام قطار گردشگری روسی- ايرانی از شركت عقاب طلايی با همكاری شركت پاسارگاد تور حامل گردشگران خارجی از كشورهای آمريكا، اروپا، آسيا شامل 47 نفر مسافر و 27 نفر خدمه در قالب تور گردشگری جواهرات ايران به اضافه راه ابريشم كه برای بازديد از اماكن، ابنيه تاريخی و مراكز گردشگری شهرهای ايران وارد كشورمان شده بعد از بازديد از كرمان و يزد ساعت 21:29 امشب به ايستگاه راه آهن اصفهان وارد می شود.

به گفته مديركل راه آهن اصفهان، اين قطار روسی از يزد وارد اصفهان می شود و بعد از بازديد يك روزه از اماكن تاريخي اصفهان، بامداد 17 فروردين ماه اصفهان را به مقصد شيراز ترك خواهد كرد.

حسن ماسوری افزود: اين قطار گردشگری با آرايش سه سالن مسافری نور و واگن مولد برق نور و سالن رستوران نور و 6 سالن مسافری روسی مجهز به حمام و يك واگن مولد برق روسی است.

گفتنی است؛ این قطار با 74 خدمه و مسافر از قاره های اروپا، آسیا و آمریکا چهارم فروردین ماه جاری سفر خود را از مسکو پایتخت روسیه آغاز کرد و پس از بازدید از کشورهای قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.

براين اساس مسافرین این قطار ۱۳ فروردین ماه وارد مشهد مقدس شد و مطابق برنامه ريزی های صورت گرفته در مدت يك هفته با سفر به شهرهای کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران از جاذبه های گردشگری کشورمان دیدن می کنند.

ورود این قطار به کشور در راستای توسعه گردشگری ریلی بین المللی و استفاده از ظرفیت کریدورهای ریلی جمهوری اسلامی ایران از طریق کشورهای آسیای مرکزی صورت می گیرد. 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.