سخنگوی کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:در سال جاری به دنبال ورود به آموزش پزشکی هستیم ضمن اینکه مسائل رفاهی دستیاران پزشکی پیگیری می کنیم.

محمد نعیم امینی‌فرد سخنگوی کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی   در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رویدادهای جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: امروز یک سری خط و مشی ها را مشخص کردیم، اما به طور عام دو موضوع نیز مطرح شد، موضوع نخست به برنامه اصلاح قانون مبارزه  با مواد مخدر مصوب سال 67 تشخیص مصلحت نظام که به شکل طرح  توسط تعدادی از نمایندگان ارائه شده بود اشاره داشت و ما نیز  بیشتر بر روی جنبه‌هایی که خاصیت پزشکی و درمانی داشت تمرکز کردیم اما نظر کلی کمیسیون این بود که طرح مذکور از پختگی لازم برخوردار نیست و کمیسیون ما به عنوان کمیسیون فرعی کلیات این طرح را رد کرد.

وی در ادامه در خصوص مهمانان امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: امروز میزبان برخی از دستیاران پزشکی کشور بودیم که پیگیر مشکلات رفاهی، آموزشی و صنفی خود بودند. همچنین از دبیرشورای تخصصی آموزش پزشکی کشور آقای دکتر امامی دعوت شده بود؛ در این باره دو طرف مسائل خود را مطرح کردند و مقرر شد مسائل رفاهی دستیاران پزشکی باتوجه به اینکه بار اصلی درمانی کشور به عهده آن‌هاست و بیمه آنها باتوجه به کار طاقت‌فرسایشان در اولویت قرار گرفت.

امینی‌فرد با تاکید بر آموزش پزشکی در کشور تصریح کرد: ما مصمم هستیم که در سال جاری  در بحث آموزش پزشکی که در حال حاضر به کمیسیون آموزش احاله می‌شود ورود بیشتری پیابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار