سمنان;

خدمات صنعت توزیع برق استان در خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان گفت : خدمات شایسته صنعت توزیع برق درعرصه خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت ا... سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار مدیران ارشد شرکت های وزارت نیرو در استان با اشاره به این که تامین برق مشترکان و ایجاد روشنائی در سطح شهرها و روستاهای استان به صورت مناسبی اجرا شده گفت : توانمندی و شایستگی صنعت توزیع برق در عرصه های مختلف باعث شده تاکنفرانس شبکه های توزیع برق  در این استان و به میزبانی شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شود.

وی با عنوان این که وحدت، انسجام و همدلی باعث می شود تا کارهای سخت و دشوار به نحو شایسته ای انجام شود گفت:یکی از راه های رضایت مردم ، خدمت صادقانه و خالصانه به آنان است .

آیت ا... شاهچراغی با ابراز این که رضایت مردم موجب رضایت خداوند متعال است تصریح کرد : حرکت در خط ولایت فقیه به صورت عملی بسیار مهم است و آنچه در توان داریم می باید در راستای تحقق شعار سال به کار گیریم.

سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در  این دیدار با بیان این که اعتبارات خوبی در عرصه ی توسعه زیرساخت های برق اختصاص یافته گفت: در سال گذشته قریب 11 توفیق ملی و استانی در حوزه ی ماموریت سازمانی این شرکت حاصل شده است .

وی یادآور شد: در سال قبل و با مشارکت مردم استان به ویژه مشترکان صنعتی و کشاورزی ، در زمینه ی پیک سائی موفقیت های ارزنده ای به دست آمده است.

وی با اشاره به این که برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان در راستای نامگذاری شعار سال تنظیم می شود اظهار داشت : مبنای برنامه ریزی که در سطح شرکت به انجام می رسد، ارائه برنامه توسط همکاران است و امیدواریم تا پایان سال جاری نتایج مطلوبی در جهت تبلور شعار سال محقق شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.