کرمانشاه؛

نظارت بر تبلیغات داوطلبان انتخاباتی

دبير هيات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گفـت: در چارچوب قانون همه تخلفات و تبليغات غيرقانونی داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رصد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش رستم آبادی گفت: بر اساس مواد 90 ، 62 و 63 آيين نامه اجرايي قانون شوراها هر گونه تخلف، تبليغات غيرقانوني و سوء استفاده از اموال بيت المال مانند استفاده از مكانهای دولتی و تجهيزات اداری ممنوع است.

 رستم آبادی خاطرنشان كرد: استفاده از بلندگوهاي سيار و راه اندازي كارناوال های تبليغاتي نیز بر خلاف قانون است و متخلفان بر اساس نص قانون به سه تا 30 روز زندان محكوم مي شوند.

وی گفت: همچنين جعل مدارك تحصيلي، تبليغات زود هنگام، تبلغات خارج از موعد در فضاي مجازي، دادن وعده و وعيد  توزيع مواد غذايي و پرداخت پول و مواردي از اين قبيل هم خلاف قانون است و با عاملان آن برخورد قانوني شده و اين مواد تخلف در بررسي صلاحيت داوطلبان تاثير گذار است.

رسول مرادی مسئول روابط عمومي و سخنگوي هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه هم با اشاره به اينكه بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده  فرصت قانوني براي تبلغات داوطلبان حضور در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا از 21 تا 27 ارديبهشت ماه است، از مردم خواست تا هرگونه تخلف و تبليغات غيرقانوني انتخاباتي داوطلبان را به هياتهای نظارت بخش ها و شهرستانهاي مربوطه منعكس كنند.

 وی افزود : همكاران ما در اين هيات ها آمادگي كامل دارند اين موراد تخلف را مورد بررسي و پيگيری قرار دهند و نتايج آن را به هيات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ارايه دهند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.