ستاد مدیریت بحران سازمان پایانه‌های مسافربری اعلام آمادگی نموده تا با اعزام به مناطق آسیب دیده به کمک آسیب دیدگان این زلزله بشتابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سید علی حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: جهت کمک به مناطق آسیب‌دیده ستاد مدیریت بحران سازمان پایانه‌های مسافربری اعلام آمادگی کرد.
وی افزود: در پی وقوع زلزله در مشهد ستاد مدیریت بحران سازمان پایانه‌های مسافربری تشکیل و اقدامات ایمنی بعد از وقوع زلزله در دستور کار این ستاد قرار گرفت.
سید علی حسینی گفت:: بازدید از ساختمان‌ها، تونل‌های انرژی، تأسیسات، تجهیزات نیروگاه و... پایانه‌های مسافربری بعد از تشکیل ستاد آغاز گردیده و کارشناسان فنی سازمان در حال بررسی اتصالات گاز و برق و آب هستند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: همچنین وضعیت آماده‌باش کلیه کارکنان سازمان پایانه‌ها اعلام شده و کارکنان فنی با توجه به آموزش‌های که در این خصوص دیده‌اند در حال آماده‌سازی تجهیزات هستند.
حسینی گفت:: ستاد مدیریت بحران سازمان پایانه‌های مسافربری اعلام آمادگی نموده تا با اعزام به مناطق آسیب دیده به کمک آسیب دیدگان این زلزله بشتابد.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.