تصادفات فوتی در طرح نوروزى امسال 57 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: تصادفات فوتی در حوزه درون‌شهری در طرح نوروزى امسال نسبت به سال گذشته کاهش 57 درصدی داشته است.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی درون‌شهری شهرستان‌های استان گیلان افزود: ترافیک در تمامی شهرستان‌های استان به‌جز رودبار عادی است.

وی اظهار داشت: با توجه به خروج مسافران از محور رودبار ــ تهران پلیس هنوز درگیر طرح نوروزی بوده و پیش بينى می شود از فردا شرايط به حالت عادى درآيد.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: با توجه به اینکه تصادفات خسارتی تا سقف شش ميليون تومان بدون کروکی به بیمه‌ها اعزام می‌شوند، تصادفات خسارتی نیز کاهش داشته است.

سرهنگ محمدی با اعلام اینکه استان گیلان امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ورود مسافران رو‌به‌رو بوده است، افزود: پلیس امسال در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری نسبت به سال گذشته بسیار موفق‌ عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته روز 13 فروردین ماه یکی از روزهای پرحادثه در کشور و در گيلان بود، تصریح کرد: امسال چه در گیلان و چه در کشور، این روز یکی از روزهای کم‌حادثه  بود که علت آن می‌تواند علاوه بر توجه مسافران و شهروندان به قوانين رانندگى، شرایط جوی حاکم بر کشور باشد.

 
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.