شقایق صانعی به عنوان تنها بانوی بیلیاردباز از استان اصفهان به اردوی تیم ملی راه یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شقایق صانعی  اظهار کرد: از بیست و دوم تا بیست و هشتم فروردین ماه جاری، اردوی تیم ملی بیلیارد در بوشهر آغاز می‌شود و من در این اردو حضور خواهم داشت.

وی با بیان اینکه تنها نماینده استان اصفهان در اردوی تیم ملی بیلیارد است، افزود: دعوت به اردوی تیم ملی بیلیارد بستگی به رنکینگ ثابت بازیکنان دارد و از آنجایی که من در رنکینگ کشوری نفر سوم هستم به این اردو راه پیدا کردم.

بانوی بیلیاردباز اصفهانی خاطرنشان کرد: با توجه به این رنکینگ، 8 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی عنوان کرد: از سال 84 بازی بیلیارد را شروع کردم و در اواخر همین سال وارد مسابقات شدم؛ به این ترتیب بود که روند حرفه‌ای شدنم شکل گرفت.

صانعی ادامه داد: از سال 86 به عضویت تیم ملی درآمدم و در رقابت‌های برون‌مرزی هم شرکت داشتم؛ سه، چهار سال کم و بیش در مسابقات حضور پیدا می‌کردم که الان دو سال است به طور جدی فعالیتم را در این رشته دنبال می‌کنم.

وی اظهار داشت: حقیقتا تا الان تلاش کردم اما تلاشم صد در صد نبوده، من با این رشته بزرگ شدم، دلم می‌خواهد تمام انرژی‌ام را بگذارم تا یک ملی‌پوش موفق شوم.

بانوی بیلیاردباز اصفهانی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد و در تیم ملی فیکس شوم، آینده خوبی را برای خودم می‌بینم چون زیاد بیلیارد بازی کردم و تجربه کافی هم دارم و انگیزه‌ام برای موفقیت در رقابت‌های برون‌مرزی بالا است.

وی در ادامه افزود: می‌خواهم از موقعیت‌های آموزشی که پیش آمده، نهایت استفاده را ببرم تا در رقابت‌های برون‌مرزی حتی اگر نتوانم قهرمان شوم، حداقل موفق باشم.

صانعی خاطرنشان کرد: درست است مسابقات داخلی جای خودش را دارد، اما من معتقدم انسان باید جامعه‌ای را که می‌خواهد در آن رقابت کند، بزرگ‌تر ببیند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.