قم؛

پنجمین دوره جشنواره اعتکاف برگزار می‌شود

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم گفت: امسال پنجمین دوره جشنواره اعتکاف با هم افزایی 22 دستگاه کشوری و بین المللی در بخش‌های ادبی، هنری و علمی برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در شهر قم اظهار کرد: تلاش ما این است که امسال اعتکاف به بهترین نحو در این شهر برگزار شود، هر ساله مشکلات برگزاری اعتکاف در شهر قم رصد می‌شود و باید برای اعتکاف ظرفیت افزایی کنیم.

وی ادامه داد: امسال جلسات گفت‌وگو در دو نوبت صبح و عصر در مراسم اعتکاف در شهر قم برگزار می‌شود، همچنین رادیو بندگی که رادیو اعتکاف است، پیام‌هایی را به صورت کوتاه و گزیده به شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در شهر قم می‌دهد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم افزود: امسال کارگاه‌های عقیدتی را برای شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در استان داریم، همچنین مسابقات ارزشی هم برای این افراد توسط مبلغان در مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

تکیه ای با اشاره به برنامه‌های مراسم اعتکاف در شهر قم اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین شرکت کنندگان در این مراسم است، همچنین نمایشگاه‌های تخصصی سیره اهل‌بیت(ع) و احکام نموداری در مراسم اعتکاف شهر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه گفت‌وگو با تازه مسلمانان را در مراسم اعتکاف استان قم داریم. در این مراسم به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی در میان شرکت کنندگان اعتکاف هستیم و امیدواریم که این هدف ما محقق شود.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم افزود: امسال پنجمین دوره جشنواره اعتکاف با هم افزایی 22 دستگاه کشوری و بین المللی از جمله مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و سازمان ارتباطات اسلامی در بخش‌های ادبی، هنری و علمی برگزار می‌شود.

تکیه ای در پایان با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره اعتکاف خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش‌های شعر، داستان، خاطره، عکس، فیلم کوتاه، فیلم، مقاله، پژوهش و تالیف برگزار خواهد شد، زمان شرکت در جشنواره اعتکاف تا پایان ماه مبارک رمضان است.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار