رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح جامع آمارگیری اصناف در شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جلسه هماهنگی طرح جامع آمارگیری اصناف شهرستان مهاباد با حضور مسئولین ادارات مربوطه در اتاق اصناف برگزار شد.

صادق قادری گفت: طرح جامع آمارگیری اصناف برای نخستین بار در سطح کشور با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت جامع درمهاباد اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی واحدهای بدون پروانه، به روز رسانی واحدهای پروانه‌دار و دسترسی به بانک اطلاعات اصناف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: در خلال اجرای این طرح، واحدهای تجاری که فاقد کد پستی هستند، می‌توانند با مراجعه به اداره پست از تخفیفات 60 درصدی برخوردار شده و کد پستی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه، تعداد 13 نفر به صورت مستقیم به شکل آمارگیر در این طرح مشارکت دارند گفت: آنان دارای پوشش مخصوص با آرم اتاق اصناف و کارت شناسایی معتبر خواهند بود.

قادری خاطرنشان کرد: بازاریان در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 42443311 اتاق اصناف، 124 ستاد خبری و 42444900 امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: طرح جامع آمارگیری اصناف شهرستان مهاباد از روز شنبه 19 فرودین ماه 96 به مدت یک ماه در سطح شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.