مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نخستین نشست کمیته تخصصی هدایت تحصیلی گفت: 22 هزار و 960 دانش آموز کلاس نهم استان در فرآیند هدایت تحصلیی قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: فرآیند هدایت تحصیلی با بهره گیری از عناصر مهمی چون، استعداد و علاقمندی دانش آموز و همکاری گسترده خانواده ها در کنار کارشناسی همکاران محترم فرهنگی می تواند به شکلی خوب و مطلوب به سرمنزل مقصود برسد.
محبی افزود :باید با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی اولیای دانش آموزان را توجیه کنیم که علاقمندی و استعداد دانش آموزان در کنار بازار کار آینده، استان خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در سال گذشته استان ما یکی از بهترین و موفق ترین عملکردها را داشته است، زیرا با برگزاری نشست های متعدد موضوع را به شکل ویژه در دستور کار قرار دادیم.
وی گفت: برای رسیدن به نتایج خوب با سه گروه روبرو هستیم؛ اول دانش آموز، در خصوص دانش آموزان بایستی از همان روزهای ابتدایی در راستای استعدادهای خود هدایت شوند. دوم مدیران مدارس و سومین رکن خانواده های دانش آموزان می باشند.
محبی اظهار امیدواری نمود در موضوع هدایت تحصیلی امسال کمترین شکایت را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.