خبرهای پلیس استان فارس در روز پنج شنبه 17 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، اجرا شد.


وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند علاوه بر دستگیری 17 سارق و 19 نفر مظنون به سرقت، 19 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و  324 گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی، كشف كنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب بیان كرد: در این طرح همچنین 45 دستگاه موتورسیكلت متخلف و بدون مدارك توقیف و روانه پاركینگ شد.

كشف كالای قاچاق 100 میلیونی در ارسنجان
فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان از كشف یك محموله قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ دوم احمد فداكار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران یگان امداد شهرستان ارسنجان در ایست و بازرسی محور خرامه به ارسنجان به یك دستگاه پژو پارس مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، تعداد 764 بسته قرص های غیر مجاز، 1 هزار و 440 عدد باتری خارجی، 756 عدد آدامس خارجی، 1 هزار عدد فندک، 1 هزار و 440 عدد آبنبات، 288 عدد صابون خارجی و 120 قوطی خلال دندان كشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق 100 میلیون ریال برآورد شده است، بیان كرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اقرار سارق به 60 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك سارق درون خودرو در شیراز و كشف 60 فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران كلانتری شهرستان شیراز از طریق گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی كه درحال سرقت آنتن یک دستگاه خودرو سواری بود دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از كلانتری شهرستان شیراز به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

 سرهنگ حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق به 60 فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز اقرار كرد كه صحنه های سرقت بازسازی و تاكنون 25 نفر از شكات شناسایی شده اند.

وی بیان كرد: سارق دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد.

 انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.