ثبت‎‎نام اعتکاف در شهرستان یزد به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود، وتا 20 فروردین‌ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف ماه رجب ثبت‎‎نام این مراسم معنوی در 140 مساجد شهرستان یزد در ایام‌البیض ماه رجب تا 20 فروردین تمدید شد.

حجت الاسلام علی کارگر افزود: ثبت‎‎نام در شهرستان یزد به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود، وتا 20 فروردین‌ماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه عمده مساجدی که ثبت‎‎نام در آن به صورت حضوری صورت می‌‌گیرد در حاشیه شهر قرار دارند، اذعان کرد: علاقه‎‎مندان می توانند جهت آگاهی از لیست مساجد و نحوه ثبت نام آنها به وب سایت تبیان یزد مراجعه کنند.

وی اشاره کرد: مراسم اعتکاف روز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه آغاز و پس از سه روز با اجرای مراسم وداع معتکفین پایان یابد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در این مراسم معنوی در سطح استان شرکت کرده‌اند، اعلام کرد: سال گذشته از این تعداد شرکت کننده 70 درصد آنها بانوان و 30 درصد آنها برادران بوده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد: ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در استان یزد آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه اینترنتیwww. tebyanyazd.irمراجعه و پرداخت وجه در آن به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

کارگر گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی به‌عمل آمده مراسم اعتکاف خواهران در 120مسجد و اعتکاف برادران در 23 مسجد درسطح استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کارگر ارتقاء بصیرت و آگاهی همراه با معنویت از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های فرهنگی اعتکاف اعلام کرد .

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار