اين طور كه شواهد نشان مى دهد باشگاه استقلال براى فصل آتى نقل و انتقالات بى سر و صدا و با جذب يك يا دو بازيكن را پشت سر خواهد گذاشت .

داستان بى سر و صداى نقل و انتقالات آبى پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه باشگاه پرسپولیس طی هفته های اخیر فعالیت های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ هفدهم را آغاز کرده و حتی با چند گزینه مورد نظر خود به توافق رسیده اما در طرف مقابل و در باشگاه استقلال اوضاع کاملا متفاوت است و هنوز آبى پوشان فعاليت هاى نقل و انتقالاتى خود را آغاز نكرده اند.

اين روزها به نظر مى رسد علیرضا منصوریان و افتخارى دغدغه ای از بابت نقل و انتقالات ندارد و اين احتمال وجود دارد استقلال با یک جای خالی وارد بازار نقل و انتقالات لیگ هفدهم شود.

اين طور كه از شواهد پيداست استقلال تهران در حال حاضر 4 جای خالی در فهرست خود دارد که 3 جای خالی با توجه به بازگشت روزبه چشمی ، کنعانی زادگان و جپاروف پر خواهد شد و تنها یک جای خالی باقى مى ماند.

به اين ترتيب استقلالى ها براى نقل و انتقالات فصل جديد دردسر زيادى نخواهند داشت و با انتخاب يك گزينه مى توانند پرونده نقل و انتقالاتى خود را ببندند.

اما در این ميان بهتر است بدانيم نام بازيكنانى همچون شهباززاده ،شجاعيان ،پهلوان و حتى پژمان منتظرى براى فصل آتى شنيده مى شود كه البته هر گونه مذاكره تا به اين لحظه از سوى مسئولان استقلال كذب و شايعه اعلام شده است و آنها در صحبت هاى خود بيان كرده اند كه هنوز هيچ گونه مذاكره با هيچ بازيكنى نداشته اند. 

این در حالی است که از بین نفرات سرشناس و باتجربه استقلال تنها دو بازیکن به نام های امید ابراهیمی و کاوه رضایی هستند که قراردادشان در این فصل به پایان می رسد و با توجه به آنکه منصوریان از باشگاه خواسته تحت هر شرایطی قرارداد این دو نفر تمدید شود احتمال دارد ظرف روزهای آینده و قبل از پایان لیگ این اتفاق خواهد افتاد.

در بین بازیکنان جوان استقلال نیز 4 بازیکن قراردادشان به پایان می رسد که هر 4 نفر در فهرست منصوریان حضور دارند و باشگاه دغدغه ای از بابت توافق با آنها ندارد.

با توجه به این مسائل استقلال فهرست خریدی نخواهد داشت و در صورت بوجود نيامدن مشكلى با یک جای خالی به بازار نقل و انتقالات لیگ آینده قدم می گذارد.اما در هر صورت بايد منتظر ماند و ديد استقلال نقل و انتقالات خود را با جذب چند بازيكن به اتمام مى رساند .

از طرفى بهتر است بدانيم كه این تیم فهرست فروشی هم نخواهد داشت و سرمربی جوان آبی ها به تمام نفرات کنونی خود نیازمند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار