معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : سرمایه‌گذاری 71 هزار میلیارد تومانی در بخش صنعت کشور در سال‌های اخیر انجام شده که رقم بسیار قابل‌توجهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین ابویی‌مهریزی معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین بهره‌برداری از سه طرح تولیدی در استان سمنان به طور همزمان و از طریق شبکه ویدئوکنفرانس از سالن یادگار امام استانداری سمنان که با دستور رئیس‌جمهوری انجام شد گفت : سرمایه‌گذاری 71 هزار میلیارد تومانی در بخش صنعت کشور در سال‌های اخیر انجام شده که رقم بسیار قابل‌توجهی است.

وی تصریح کرد: با این سرمایه‌گذاری، هزاران نفر از جوانان جویای کار و بیکاران کشور در بخش صنعت مشغول به فعالیت‌های تولیدی شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از پنج هزار و 400 طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در کشور وجود داشت که تلاش شد در راستای به بهره‌برداری رساندن آن اقدام شود.

ابویی‌مهریزی اجرای طرح رونق تولید را یکی از موارد مهمی دانست که در وزارت صنعت، معدن و تجارت با جدیت و قوت پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: تکمیل و راه‌اندازی ۳۳ طرح مهم ملی بر اساس تصمیم دولت بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت که در بسیاری از آنها فعالیت‌های خوبی انجام شده است و تعدادی از این طرح‌ها امسال به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، رونق تولید را امری ضروری دانست که امسال نیز پیگیری می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار