معاون درمان و دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از خدمات رسانی مطلوب به بیماران مراجعه کننده در مراکز درمانی دولتی وخصوصی در ایام نوروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دکتر محمدمهران امینی فرد معاون درمان و دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت؛با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصلی در ایام نوروز در دسترس بودن پزشکان در بیمارستانها می باشد،خوشبختانه در تمام ایام تعطیلات نوروزی همه پزشکان محترم وهمکاران کادر درمانی به صورت شبانه روزی مشغول به خدمات رسانی به بیماران بودند.

دکتر محمدمهران امینی فرد عملکرد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از تاریخ۹۵/۱۲/۲۵لغایت ۹۶/۱/۱۴ را مطلوب ارزیابی کرد.

وی تعداد ماموریتهای اورژانس ۱۱۵ را ۱۴۹۵ماموریت و ۲۰۳۷۴ مورد ویزیت پزشک عمومی ، ۶۲۰ مورد زایمان انجام شده و همچنین خدمات دندانپزشکی ارائه شده را ۳۲۲مورد اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازرسین وزارت بهداشت از همه مراکز بهداشتی درمانی وبهداشتی  بازدید به عمل آوردند ونسبت به خدمات ارائه شده ابراز رضایت نموده اند.

دکتر امینی فرد تعداد تصادفات به وقوع پیوسته در محورهای تحت پوشش را  ۱۶۵ فقره اعلام که این امر منجر به مصدومیت ۲۷۳ نفر و تعداد منجر به فوت را ۲۱ نفر عنوان کرد.

وی در پایان ازکلیه پزشکان ، کارشناسان وهمکاران کادر بهداشتی و درمانی که به صورت شبانه روزی تلاش نمودند ، تقدیر وتشکر بعمل آورد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار