غفوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیشتر لوکیشن‌های «علی البدل» بازسازی شدند

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «علی البدل» گفت: ساخت سریال در گسترش صنعت گردشگری تاثیر خوبی دارد.

تاثیر ساخت سریال ها در نشان دادن مکان های گردشگری بسیار خوب است / بیشتر لوکیشن ها بازسازی شدندالهام غفوری تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید سریال «علی البدل» در روستاهای همدان گفت: میدان اصلی که در سریال مشاهده کردید، سنگ فرش نبود بلکه قبل از فیلمبرداری میدان و خیابان اطراف را سنگ فرش کردیم. حتی محلی که جلسات را در آن برگزار می‌کردیم، به طور کامل ساخته شده است.

وی ادامه داد: شما در سریال «علی البدل» ترکیب چهار روستا را دیدید. خانه خان‌های سریال در روستایی بود که با همدان اختلاف ساعت داشت. البته خانه‌ها متروک شده بود و آنها بازسازی شدند و متناسب با سریال تراس‌بندی شد. همین طور برای کلیه بازیگران و هنروران لباس طراحی و دوخته شد.

تهیه‌کننده این سریال در خصوص تاثیر ساخت سریال در شناخت روستاها عنوان کرد: به نظرم تاثیر مهمی در گردشگردی دارد. روستاهای این سریال در نوروز با استقبال خوبی مواجه شدند. ما وظیفه داریم حداقل در سریال و فیلم‌های خود زیبایی‌های ایران را نشان دهیم. البته ما در سریال پایتخت نیز شاهد استقبال مردم از منطقه شیرگاه و موسیقی محلی مازندران بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار