سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا 14 فروردین، بیش از 63 هزار و 283 هزار نفر به اورژانس های بیمارستانی تحت پوشش این دانشگاه در کاشان مراجعه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم کوچکی، با اشاره به بستری  4144 بیمار، 25 مورد فوت و 515 ترک با رضایت شخصی در این مدت افزود: از این تعداد، 58622 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: در این ایام، 4 مورد مادر پرخطر به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مراجعه کردند که تحت مراقبت ویژه و درمان قرار گرفتند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به انجام 1548 جلسه دیالیز جهت بیماران کلیوی به همراه 76 جلسه برای مسافران نوروزی ادامه داد:  یک شکایت در سامانه های 190 و 1590 مربوط به این دانشگاه ثبت شده است.

کوچکی، به فعالیت های حوزه بهداشتی دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در این
مدت بیش از 5 هزار نفر به پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد 53 نفر جهت دریافت مراقبت های تخصصی به بیمارستاهای دانشگاه اعزام گردیدند.

وی یادآور شد: در این ایام واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه 2094 بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اماکن بین راهی و سامانه های آب رسانی در سطح شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل انجام داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه در این مدت بیش از 2 تن مواد غذایی آلوده در این شهرستان های کاشان و آران و بیدگل کشف و معدوم شد، تاکید کرد: در این ایام 32 مرکز غیر بهداشتی تعطیل و 7 مورد متخلف به دادگاه معرفی گردیدند.
وی گفت: 288 مورد نمونه‌گیری جهت PKu و کم‌کاری مادرزادی تیروئید نوزادان در این ایام انجام شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.