امام جمعه خرمشهر گفت: باید مدیران کارآمد، متدین و انقلابی و پر تحرک در راس امور قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری وقتی رشد و تعالی برای کشور می خواهیم باید مدیریتی در راس نظام قرار گیرد که از مدیران انقلابی، متدین و پر تحرک باشد.

وی گفت:اگر در راس امور مسئولان با مدیریت ضعیف، بی حال، ناامید و غیر انقلابی قرار گیرند یا کار متوقف می شود یا از مسیر خود منحرف می شود.

خطیب جمعه خرمشهر بر ضرورت اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: امسال مسایل و جزئیات بیشتری از نقشه راه همراه با دلایل و مستندات از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

حجت الاسلام موسوی فر اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری ما برای ملت ایران اسلامی امنیت، عزت، سلامت و رفاه عمومی، پیشرفت همه جانبه، استقلال از قدرت های سلطه گر، رهایی از آسیب های اجتماعی همچون فقر، فساد، اعتیاد، بیکاری و شکوفایی استعدادهای ناب جوانان را می خواهیم.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه داشتن 33میلیون جوان در کشور بزرگترین ظرفیت است، گفت: داشتن 33 میلیون جوان در کشور، منابع، معادن غنی و ذخایر نفت و امکانات موجود در کشور نقشه راه را ترسیم می کند اما باید سئوال کرد چرا پس از 38 سال همچنان به نقطه مطلوب دست نیافته ایم .

حجت الاسلام موسوی فر افزود: با وجد اینکه نقشه راه از سوی مدیران و مسئولان و متخصصان کارآمد تهیه شده چرا ما همچنان دچار آسیب های متعدد باشیم.

وی اهمیت به تولید داخلی را مهم دانست و گفت: تا زمانی که مردم ایران اسلامی محصول تولید داخل را خریداری نکنند هر چند بهترین نقشه راه ارائه شود و مسئولان کار آمد در راس امور باشند ، همچنان کشور عقب گر خواهد کرد.

امام جمعه خرمشهر از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا کالاهای ایرانی وارد منطقه کنند.

وی گفت: اگر بناست منطقه آزاد اروند کالایی وارد کند باید ابزارهای لازم و واحدهای تولیدی متعدد راه اندازی کند تا برای جوانان این منطقه اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.