دکتر هاشمی وزیر بهداشت در سفری چند ساعته عصر دیروز در بخش مرکزی تربت جام حضور یافت واز مناطق زلزله زده بازدید کرد.

وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، گفت: اطمینان از خدمات انجام شده و آشنایی وبرسی مشکلات مردم از نزدیک از اهداف این سفر می‌باشد و امید وارم با استاندار خراسان رضوی مصوبات خوبی برای زلزله ردگان داشته باشیم که بزودی اعلام خواهد شد.
حضور وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده تربت جام+تصاویر 
وی افزود: نتیجه خدمات انجام شده در زلزله اخیر خراسان رضوی رضایت بخش بوده و هرچند نوع زلزله د. رمنطقه لغزشی اتفاق افتاده و خسارتهای کمتری برای منطقه بوجود آمده است و همچنین برای بازسازی هم بزودی تصمیماتی گرفته شده است که بزودی اجرایی می‌شود.
 حضور وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده تربت جام+تصاویر
وزیر بهداشت به وضعیت مشکلات کلی در روستاهای تربت جام همچون چاه مزارسفلی انتقاد کرد و گفت: خدا را شکر که دراین منطقه زلزله اتفاق افتاده تا مشکلات مردم دیده شود تا مسئولین بفکر مردم محروم هم باشند که هموطنان ما در چه وضعیت دشواری زندگی می‌کنند.
 
 حضور وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده تربت جام+تصاویر
علیرضا رشیدیان استاندارخراسان رضوی هم در حاشیه درپاسخ به خبرنگار ما که آیا ازخدمت رسانی مدیران به زلزله زدگان رضایت کامل دارید گفت: در هیچ کاری رضایت قلبی وجود ندارد و همه جا درمواقع بحران با کاستی هایی مواجه است و حضور در برخی مناطق و مکان‌ها امکان پذیر نیست و در مجموع مدیریت بحران درتربت جام خوب عمل کرده و خدمت رسانی به موقع انجام شده است.
 
 حضور وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده تربت جام+تصاویر
وی افزود: همراهی نماینده دولت ووزیر بهداشت ودرمان نشان از اهمیت برسی مشکلات آسیب دیدگان بوده و الان باید به بازسازی بپردازیم وآن را مدیریت کنیم.
 
استاندارخراسان رضوی گفت: برای رفع مشکلات آسیب دیدگان تلاش همه جانبه دستگاههای اجرایی را می‌طلبد که خوشبختانه این تلاش و وحدت د. رخدمت رسانی دربین مدیران شهرستان وجود دارد.
 

  انتهای پیام//س. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.