سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تمام سعی و تلاشمان این است که بازیکنان را در تیم نگه داریم و خروجی ای برای نقل و انتقالات فصل آتی نداشته باشیم.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه گفته می شود جابر انصاری برای فصل آتی با گسترش فولاد به توافق رسیده است، توضیح داد: تمام سعی و تلاشمان این است که تمامی بازیکنان را در تیم نگه داریم و خروجی ای برای نقل و انتقالات فصل آتی نداشته باشیم.

وی درباره اتفاقات دیدار گسترش و استقلال اظهارر داشت: در هر صورت اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد، بد بود و بهتر است مسئولان هر چه سریعتر نسبت به جلوگیری این فحاشی ها اقدام کنند. با توجه به فحاشی هایی که علیه عوامل تیم ما صورت گرفت ما نیز در نظر داریم شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی ارائه کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره بازگشت نورافکن به تمرینات گفت: با توجه به پادر میانی بازیکنان و صلاح دید منصوریان، این بازیکن روز گذشته به تمرینات بازگشت اما وی تنها از سوی کادر فنی بخشیده شد و کمیته انضباطی باشگاه درباره جریمه شدن یا نشدن این بازیکن تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار