رئیس ستادکل ارتش سوریه به دستور رئیس جمهور این کشور از پایگاه هوایی الشعیرات، که روز گذشته هدف حملات آمریکای قرار گرفت، بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، علی عبدالله ایوب، رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به دستور بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، از پایگاه هوایی الشعیرات در حومه جنوب شرقی حمص بازدید کرد.

وی از این پایگاه هوایی که صبح روز گذشته (جمعه) از سوی آمریکا مورد هدف قرار گرفت، بازدید کرد و به گزارش های فرماندهان و افسران سوری درباره حجم خسارات وارد آمده بر این پایگاه، تدابیر پیش گیرانه و سطح فعالیت این پایگاه گوش فرا داد.

رئیس ستادکل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با خلبانان و کادر فنی این پایگاه دیدار و در جریان گزارش کامل عملیات این نیروهای درمقابل حمله متجاوزانه آمریکا قرار گرفت.

وی نیروهای سوری را به حفظ آمادگی بالا و روحیه نظامی خود فراخواند، تلاش های آنان را ستود و تاکید کرد که ارتش سوریه به نبرد خود علیه تروریست، تا نابودی کامل آن ادامه می دهد.

نیروهای پایگاه هوایی الشعیرات نیز بر آمادگی خود در نبرد با تروریسم تاکید کردند و گفتند: چنین اعمال متجاوزانه و خصمانه‌ای، نیروهای مسلح سوریه را از ریشه کن کردن تروریسم در هر جایی از وطن خود باز نمی دارد.

علی عبدالله ایوب همچنین از نیروهای زخمی شده در این حمله متجاوزانه آمریکا در بیمارستان شهید "عبدالقادر شقفه" در حمص عیادت کرد و برای آنان شفای عاجل را خواستار شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار