سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به حمایت پرشور هواداران این تیم برای ادامه ی بازی های مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیاز داریم.

ضرورت حمایت هواداران در مسابقات خانگی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید کللی فر با اشاره به
اهمیت حمایت هواداران در موفقیت تیم ها، اظهار داشت: شاهین بوشهر با توجه به برخورداری از این ظرفیت روی حضور هواداران در بازی های خانگی خود حساب ویژه ای باز کرده است و در هفته چهارم مسابقات دور پایانی چهارشنبه هفته جاری در بوشهر به مصاف تیم صدرنشین می رویم که با حضور هواداران خود مصمم به کسب سه امتیاز این بازی حساس هستیم.

وی در خصوص کسب یک امتیاز در تبریز، بیان کرد: در بازی هفته گذشته در تبریز نیز تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم ولی از روی بدشانسی این بازی به تساوی کشیده شد ولی با این حال این یک امتیاز خارج از خانه برای شاهین بسیار ارزشمند است و در روزهای پایانی می توان کمک کار شاهین باشد.

کللی فر دلیل شکست تیم شاهین در مقابل نفت و گاز گچساران را اینگونه بیان کرد: در این بازی داور 2 پنالتی برای تیم شاهین نگرفت و از اخراج 2 بازیکن تیم حریف چشم پوشی کرد.
 
وی افزود: تیم ها با تحمل شرایطی سخت و دشوار به این مرحله راه یافته اند و هم اکنون جایز نیست به دلیل برخی مشکلات داوری این گونه متحمل شکست شوند که امیدواریم با توجه به حساس شدن بازی ها، داوری ها با عدالت بیشتری همراه باشد.
 
سرمربی تیم شاهین گفت: تاکنون قولی برای صعود شاهین به لیگ یک نداده ام ولی با این وجود همه سعی و تلاش خود را بکار گرفتیم تا یکی از تیم های صعود کننده لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.
 
وی بیان کرد: مجموعه شاهین همه یکدل و یکصدا هستند که همین آرامش درونی تیم یک ظرفیت ارزشمند برای صعود است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.