فعالیت باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز در شادگان غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آمله رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: فعالیت باشگاه‌های دولتی و خصوصی در شادگان منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان‌پذیر است.

خلیل آمله ، با اشاره به انجام اولین سرکشی و بازدید از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در سال جدید افزود: فعالیت باشگاه‌ها، منوط به اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت در سایه قانون امکان‌پذیر است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد.

وی با اشاره به توزیع و فروش قرص و مکمل در باشگاه‌های بدن‌سازی گفت: مصرف هرگونه دارو و یا مکمل ورزشی باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود و مدیر یا مربی باشگاه حق چنین کاری ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان افزود:توزیع و فروش و تجویز این قبیل موارد ممنوع است و در صورت مشاهده با باشگاه مربوطه به‌شدت برخورد خواهد شد.

آمله بابیان اینکه ورزش شهرستان شادگان رشد خوبی داشته است، بیان کرد: امیدواریم شهرستان شادگان با وسعت دید مسئولین هیئت‌های ورزشی استان‌ خوزستان، دارای ورزشکار و هیئت‌های فعال از همه رشته‌ها باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان شادگان دارای ۲۰ هیئت ورزشی است که ۱۲  هیئت از این تعداد به‌صورت مستمر فعالیت دارند و هشت هیئت نیز نیمه فعال هستند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.