یک کیلو ترياک در شهرستان آمل کشف شد.

سرهنگ ولی الله گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پي کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر از سوی عامل افيونی در شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی با انجام تحقيقات گسترده و بررسی میدانی موفق به شناسايی این عامل افیونی شدند.

سرهنگ گنجیان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی این فرد را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: پليس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه ، ارتقاء امنيت اجتماعی ، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی خانمان و طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بی خانمان را به اجرا درآورده و اين طرح مصمم تر از گذشته و با اراده ای خلل ناپذير تا پاکسازی کامل مناطق آلوده ادامه خواهد داشت .

سرهنگ گنجیان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت افراد در تهيه و توزيع موادمخدر، خرده فروشان موادمخدر و افراد معتاد متجاهر در سطح شهر، مراتب را سريعاً به مرکز فوريت های پليسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار