رئیس فدراسیون تنیس ایران گفت: جوانان پراستعداد بسیاری ظرف سالیان نه چندان دور به تیم ملی بزرگسالان ایران ورود پیدا می‌کنند که باعث به دست آوردن نتایج بهتری خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید شایسته  امروز در حاشیه مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و  اقیانوسیه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به ولادت امام جواد(ع) امروز عیدی خوبی از این امام بزرگوار گرفتیم.

وی افزود: بعد از 13 سال امروز شاهد اتفاق خوبی بودیم و تیم ملی تنیس ایران تواسنت حضور خود در گروه 2 را پایدار کند که امیدوارم این شروع خوبی برای موفقیت‌های آتی باشد.

رئیس فدراسیون تنیس ایران گفت: بازیکنان جوان تیم ملی امروز به خوبی توانستند پاسخ اعتماد ما را بدهند؛ از تصمیم به میزبان شدن اصفهان برای این بازی‌ها بسیار خوشحالیم چراکه حضورمان در اصفهان بسیار خوش‌یمن بود.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در این مدت زحمت برنامه‌ریزی مسابقات را برعهده داشتند کمال قدردانی و تشکر را دارم؛ امیدوارم برد امروز هدیه خوبی به تمامی علاقه‌مندان به ورزش کشور باشد.

شایسته اذعان داشت: امیدوارم موفقیت امروز تیم ملی تنیس کشورمان پایدار، مؤثر و همیشگی باقی بماند؛ این تیم باید برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی مجدداً تمرینات خود را آغاز کند.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی تنیس طی چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام و به اعتماد ما پاسخ مثبت داد؛ امیدوارم برنامه‌ریزی برای اعزام استعدادهای تنیس به مسابقات بین‌المللی به نتیجه برسد.

رئیس فدراسیون تنیس ایران ادامه داد: جوانان پراستعداد بسیاری ظرف سالیان نه چندان دور به تیم ملی بزرگسالان ایران ورود پیدا می‌کنند که باعث به دست آوردن نتایج بهتری خواهند شد.

وی تصریح کرد: باید این را بپذیریم که شرایط برای حضور در گروه یک آسیا بسیار سخت است اما جوانان ما نشان دادند که اعتماد به آن‌ها نتیجه مثبت داشته و انگیزه درونی آن‌ها منجر به موفقیت‌های زیادی خواهد شد.

شایسته بیان داشت: تلاش خود را می‌کنیم تا در پایان سال جاری که سری بعدی گروه دوم مسابقات 2018 شروع می‌شود حضور جدی‌تری داشته باشیم؛ امیدواریم که به گروه بالاتر برویم چراکه بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران بسیار خوبی داریم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار