استاندار کرمانشاه گفت: از 26 جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته نتایج خوبی از جمله تدوین اسناد کوتاه مدت توسعه شهرستان ها حاصل شده است.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛اسداله رازانی با بیان اینکه در سال جاری باید همت مضاعفی جهت اجرایی کردن مصوبات این شورا و به ویژه بحث اجرای اسناد کوتاه مدت توسعه شهرستان ها به کار گرفته شود گفت: تنها شش ماه از عمر این دولت باقی مانده و اگر غفلت کنیم، در این ماه های پایانی دچار کندی و سستی می شویم.


وی افزود: همه مسئولین باید تلاش خود را به کار گیرند تا در این ماه های پایانی با استفاده از تجربیات گذشته با مدیریت منسجم تر و با انگیزه و شتاب بیشتری کارها و برنامه های استان را به پیش ببریم  باید برای ما مشخص شود که چه میزان از برنامه های قبلی در استان اجرا شده و درطول مدت اجرای این برنامه ها در زمینه های مختلف چه میزان پیشرفت داشته ایم.

رازانی بیان کرد: با برآورد کلی صورت گرفته به نظر می رسد حدود نیمی از برنامه های دوره های قبل در سطح ملی اجرایی شده و در استان نیز این درصد کمتر است، بنابراین ضرورت دارد آسیب شناسی از اجرای برنامه های توسعه قبلی صورت گرفته و گزارش کاملی در این زمینه تهیه شود تا بتوانیم خود را برای اجرای برنامه ششم توسعه آماده کنیم.

وی گفت: برنامه ششم توسعه استان باید با توجه به اسناد بالادستی ( برنامه ششم توسعه ملی) و اسناد پایین دستی (اسناد توسعه کوتاه مدت شهرستان ها) تنظیم شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.