معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول از آغاز ایمن سازی و بهسازی جاده محمدبن جعفر از جاده های پرحادثه این شهرستان خبر داد.

تعریض جاده بن جعفر دزفول با اعتبار میلیاردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسین پوررکنی معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول بیان داشت: با نشست هایی که برای حل مشکل جاده بن جعفر دزفول برگزار شد بهسازی و ایمن سازی این جاده در راستای کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی آغاز شد .

وی افزود: یک محور از این جاده بعد از تالار مهستان به طول یک هزار و 200 می باشد که عرض آن از 9.5 متر به 17.5 متر افزایش می یابد و عملیات شانه سازی،زیرسازی و آسفالت آن نیز انجام خواهد شد وتابلوی جهت نما نیز در جاده نصب خواهد شد.

پوررکنی اظهار کرد:در مرحله دیگر نیز 2 هزار متر دیگر جاده بهسازی می شود و جاده 9.5 متری به 11.5 متر تعریض می شود که امیدواریم این عملیات تا 2 ماه آینده تکمیل شود.
معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول اذعان داشت: مجری این طرح سازمان عمران شهرداری و کارفرما اداره راه و شهرسازی می باشد و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این عملیات حدود 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار انجام این پروژه 20 میلیارد ریال می باشد که کارفر انجام پروژه اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار مجری طرح سازمان عمران شهرداری دزفول میباشد.

عبدالحسین پوررکنی همچنین از اتمام آسفالت جاده آوج و آغاز آسفالت جاده روستای انجیرک تا اواسط همین هفته و روکش آسفالت و ترمیم زیرسازی این جاده خبر داد.

وی گفت: حدود 17 هزار متر مربع جاده روستای انجیرک در این عملیات لکه گیری، آسفالت و ترمیم خواهد شد.

جاده دزفول - بن جعفر تا نقطه اتصال به جاده سراسری شوش به طول 14 کیلومتر به دلیل عرض کم ، فقدان سامانه روشنایی و وجود چند پیچ خطرناک از جاده های حادثه خیز شمال خوزستان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.