همدان؛

تلاش برای برگزاری انتخابات بی طرفانه، صادقانه و امانت دارانه

استاندار همدان گفت: همه تلاش های مسئولان انتخابات بر این است که انتخابات بی طرفانه، صادقانه و امانت دارانه برگزار شود.

تلاش برای برگزاری انتخابات بی طرفانه، صادقانه و مسئولانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نیکبخت افزود: هر کجا دیدید که به بهانه انتخابات خدمات دولت را زیر سوال می برند و بر دولت ظلم و جفا می کنند باید با بیان خدمات دولت یازدهم به مقابله با آنها پرداخت.
 
نیکبخت 2.5 برابر شدن مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و اختصاص 35 هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان را از خدمات دولت تدبیر و امید برشمرد.
 
وی بیان کرد: شمار سازمان های مردم نهاد در دولت یازدهم 12 برابر افزایش داشته و از 36 سمن به 400 سمن رسیده است.

استاندار همدان گفت: 120 طرح بهداشتی و درمانی در این استان در هشت ماه گذشته آماده بهره برداری شده است.
 
نیکبخت اضافه کرد: برای نوسازی یا ساخت این طرح ها یک هزار و 40 میلیارد ریال اعتبار علاوه بر اعتبارات عمرانی استان اختصاص یافته است.
 
وی افزود: در حوزه ارتباطات 270 میلیارد ریال طرح برای بهره برداری در جریان سفر رئیس جمهوری به همدان آماده شده است.
 
وی تکمیل خط ریلی همدان - تهران را مهمترین مطالبه مردم همدان برشمرد و گفت: این طرح در دهه نخست اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهوری بهره برداری می شود.
 
استاندار همدان یادآوری کرد: این طرح از پروژه های به جا مانده از دولت های گذشته بود که با پیروی به اقتصاد مقاومتی و متاثر از برجام به مرحله نهایی رسید.
 
نیکبخت بیان کرد: تاکنون یک هزار و 656 کیلومتر ریل گذاری همدان - تهران انجام شده و در حال حاضر ریل تا 26 کیلومتری همدان رسیده است.
 
وی افزود: 2 هزار میلیارد ریال در سفر هیات دولت به همدان، 700 میلیارد ریال در سفر نوبخت و 350 میلیارد ریال نیز به تازگی به این طرح اختصاص یافت.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.