نائب قهرمان المپیک لندن گفت: اشخاصی که دل سوز ورزش کشور نیستند بهتر است بروند. ورزش جای تجارت نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی که از سوم فروردین برای برپای اردویی 3 هفته ای عازم کیش شده است در طول مدت حضورش در این شهر دچار مشکلات عدیده فراوانی شده است.
 
حدادی دهم فروردین با دستور مسئولان ورزش کیش به دلیل این که زمین اصلی المپیک در دست تعمیر است به آن ها اجازه ندارند تمرینات شان را پیگیری کنند.
 
حدادی به ناچار و برای متوقف نشدن تمریناتش مجبور شد زمین خاکی کنار ورزشگاه را انتخاب کند.

برهمین اساس حدادی به خبرنگار ما گفت:متاسفانه از زمانی که به اردوی کیش آمده ام دچار مشکلات فراوان زیادی شده ام و این روزها هم مشغول کلنگ زنی ورزشگاه کناری المپیک کیش هستم تا بتوانم اوضاع نابسامان چمن ورزشگاه را به روز اولش باز گردانم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان ادامه داد:افرادی که ادعا می کنند دل سوز دو و میدانی هستند بهتر است مانند من بیایند و کمک کنند خود من نزدیک به 20 روز است که بیل به دست در حال ترمیم چمن ورزشگاه هستم.

رکورد دار پرتاب دیسک کشورمان تصریح کرد:اشخاصی که دل سوز ورزش کشور نیستند بهتر است بروند.ورزش جای بیزنس نیست ورزش جای تربیت و پروزش ورزشکار و به طبع آن ورزشکار هم باید بتواند با کسب نتایج و مدال های زرین برای کشورمان مفید باشد.

وی درباره وضعیت فعلی خوش بیان کرد:خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت مناسبی به سر می برم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنم و در صورتی که مشکلی بوجود نیاید روز 10 اردیبهشت در تهران پرتاب خواهم کرد.

حدادی درمورد اینکه آیا در مسابقات اغاز فصل شرکت خواهد کرد یا خیر،گفت:به دلیل این که تمریناتم را دیر شروع کردم در مسابقات آغاز فصل شرکت نخواهم کرد،تازه هفته آینده از وزنه بیرون خواهم آمد.

نائب قهرمان المپیک لندن با اشاره به حضور یافتنش در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت:بله با  قدرت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می کنم و امیدوارم بتوانم همانند دوره های پیش یک مدال طلای خوشرنگ برای کشورمان کسب کنم و دل مردم عزیزمان را شاد کنم.

رکورد دار پرتاب دیسک کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات دایموند لیگ شرکت می کند یا خیر،پاسخ داد:انشاالله اگر شرایط بدنی ام رضایت بخش باشد صد درصد در چند مسابقه شرکت خواهم کرد و این هم بگویم که در رقابت هایی حضور خواهم یافت که نزدیک باشند.

دارنده مدال برنز جهان درمورد رقابت های گزینشی جهانی لندن گفت:در هر مسابقه ای که بتوانم به رکورد 65 متر دست پیدا کنم می توانم جواز حضور در مسابقات جهانی لندن را بدست آورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار