فیلم کوتاه انقلاب دانش آموزی توسط دانش آموزان بسیجی یزد عضو جبهه مقاومت سایبری این استان ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد اسلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: فیلم کوتاه  انقلاب دانش آموزی به صورت کامل توسط خود دانش آموزان بسیجی آماده و تمام مراحل تولید اعم از فیلم نامه، فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی را خود دانش آموزان انجام داده اند.

اسلامی افزود: فیلم کوتاه  انقلاب دانش آموزی به صورت کامل توسط خود دانش آموزان بسیجی آماده و تمام مراحل تولید اعم از فیلم نامه، فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی را خود دانش آموزان انجام داده اند.

 وی گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد وظیفه ذاتی خود می داند که دانش آموزان مستعد وتوانمند را در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه هنر ورسانه شناسایی و خط دهی و آموزش های لازم را برای آنها برگزار و در نهایت آنها را به مسیرانقلاب اسلامی هدایت نماید.

 اسلامی در ادامه با بیان اینکه سازمان بسیج دانش آموزی در همین راستا اقدام به تشکیل وراه اندازی گردان های تخصصی سایبری در سطح دانش آموزی  داشته اشاره کرد و افزود: به لطف ومدد الهی این سازمان توانسته در تمامی شهرستانها این گردان های تخصصی را تشکیل و برنامه های مد نظر را برای آنها پیاده سازی نماید.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزدگفت: فیلم کوتاه انقلاب دانش آموزی برآمده از دل همین دانش آموزان شناسایی و سازمان دهی شده در گردان های تخصصی سایبری می باشد که توانستند با اتکا وایمان به توانمندی ها وحمایت و پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی در تمامی مراحل ساخت این فیلم کوتاه قدمی در زمینه تولید محتوا بردارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سازماندهی شده در قالب گردان های تخصصی سایبری دانش آموزی استان یزد هم اکنون برنامه های گوناگونی اعم از ساخت نرم افزار اندروید، فیلم کوتاه،تولید پادکست، اینفوگرافیک ، موشن گرافیک را انجام داده و می دهند افزود: این دانش آموزان بتوانند در 25سال آینده فیلم مراحل نابودی رژیم صهیونیستی را که وعده نابودی آن را  حضرت آیت الله خامنه ای داده اند را بسازند و آن را در معرض نمایش تمام مردم جهان قرار دهند. 

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار