احمدوند: عملكرد شاگردانم عالی بود/ با تلاش به هدفمان رسیدیم

سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: عملكرد بازیكنان من در مسابقات تنیس دیویس كاپ عالی بود و من از تك تك شاگردانم رضایت دارم.

سعید احمدوند، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از كسب نتایج خوب در مسابقات جام دیویس كاپ ، اظهار داشت: ما تمرینات و اردوهای خود را از مدت‌ها قبل برای حضور موفق در این رقابت‌ها آغاز كرده بودیم. اهمیت این مسابقات از آنجایی برای ما بالا بود كه در صورت كسب نتایج قابل قبول می‌توانستیم جایگاه خود را در سطح آسیا و اقیانوسیه حفظ كنیم و دستیابی به این هدف برایمان بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: ویتنام حریف آسانی برای ما محسوب نمی‌شد. آن‌ها پیش از این در برخی تورنمنت‌ها و مسابقات موفق به شكست دادن ملی‌پوشان ایران شده بودند و برای پیروزی مقابل این نفرات باید با برنامه عمل می‌كردیم.

احمدوند با اشاره به اینكه میزبانی ایران از این رقابت‌ها ، امتیاز مثبتی برای تیم ملی تنیس به شمار می‌رفت، گفت: قطعا میزبانی از مسابقات به نفع ما شد. البته باید به این نكته هم اشاره كنم كه میزبانی اصفهان واقعا عالی بود و به نظر من این شهر پتانسیل این را دارد كه باز هم میزبان مسابقات تنیس باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران، در ادامه درباره سطح فنی بازیكنان تیمش و حریفان، گفت: تنیسورهای ویتنام در همه مسابقات جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند اما در این میان شاگردان من هدفمندتر عمل كردند و این هدفمندی موجب شد تا ایران برنده این نبرد باشد.

احمدوند به برنامه بعدی تیم ملی تنیس اشاره كرد و افزود: موفقیت در دیویس كاپ اتفاق خوبی برای تیم ما بود. با این حال باید این مسابقات را فراموش كنیم و به نبرد بعدی تیم ایران فكر كنیم. از چند روز آینده اردوهای جدید را آغاز می‌كنیم تا برای مسابقات كشورهای اسلامی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی تنیس با ابراز رضایت از عملكرد هر چهار ملی‌پوش ایران در دیویس كاپ اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیكنان ایران در این مسابقات خوب كار كردند و من از آن‌ها رضایت دارم. كمی نگران اشكان شكوفی بودم كه نزدیك به 4 سال در تیم ملی نبود. اما او هم با نمایش خوب خود خیال من را در همان نبرد نخست راحت كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار