مهاجم پیشین تیم استقلال گفت: با توجه به اینکه فوتبالم را از باشگاه پاس تهران آغاز کرده ام دوست دارم با پیراهن این تیم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کنم.

محسن بیاتی نیا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص علت جدایی اش از تیم دسته اولی راه آهن اظهار کرد: من پس از آغاز سال جدید به دلیل مشکلات شخصی تصمیم گرفتم از تیم راه آهن جدا شوم، اکنون در خارج از کشور هستم و پس از مدتی به ایران باز خواهم گشت.

وی با اشاره به زمان و شیوه خداحافظی اش از دنیای بازیگری فوتبال گفت: هنوز تصمیم قطعی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته ام اما با توجه به اینکه فوتبالم را از باشگاه پاس تهران آغاز کرده ام دوست دارم با پیراهن این تیم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کنم.

بیاتی نیا افزود: متاسفانه تیم پاس تهران که سابقه قهرمانی در آسیا را در کارنامه داشت را به همدان منتقل کردند و این تیم در حال حاضر در لیگ دسته دوم حضور دارد اما من امیدوارم به زودی این تیم به تهران بازگردد و تحت عنوان پاس تهران فعالیت کند.

وی با اشاره به عملکرد تیم های صدرنشین لیگ شانزدهم تصریح کرد: به نظر می رسد قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر قطعی شده و من فکر می کنم این تیم لیاقت رسیدن به عنوان قهرمانی را داشت، تیم های استقلال و تراکتورسازی نیز برای کسب سهمیه آسیا و دستیابی به عنوان نایب قهرمانی رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

بیاتی نیا در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه گفت: با توجه به دو پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران مقابل تیم های ملی قطر و چین راه صعود به جام جهانی هموار شده است و باید خود را برای دیدار سرنوشت ساز روز 22 خرداد برابر تیم ملی ازبکستان آماده کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار