امام جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، معاون فرماندار کنگاور و جمعی دیگر از مسئولان در منزل پدری سومین شهید مدافع حرم کنگاور و سیزدهمین شهید مدافع حرم استان حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ و به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام ایوبی امام جمعه شهرستان کنگاور ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار این شهید والامقام به پدر و خانواده ایشان گفت: در صدر اسلام بیشترین مصیبت ها را اهل بیت و اصحاب ایشان کشیدند و برای استحکام پایه های دین جان خود را در میدان های مختلف مبارزه فدا کردند.
وی تصریح کرد: میدان جهاد امروز در جبهه های مقاومت است و جوانان ما در دفاع از حریم اهل بیت همانند اصحاب امام حسین(ع) در حال مبارزه هستند و چه بسا در این راه با نثار خون از شرف و عظمت اسلام دفاع می کنند.
حجت الااسلام ایوبی افزود: سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و قدرت بالای جبهه مقاومت از شهادت این بزرگواران و مجاهدان می باشد.
وی خاطرنشان کرد: امثال شهید "مراد عباسی فرد" مایه افتخار کشور عزیزمان است و علاوه بر نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران لازم است ادامه دهنده راهشان باشیم.
فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور نیز با اداي احترام به مقام شامخ شهدا و تجليل از ايثارگري هاي جانبازان گفت: دستاوردهاي انقلاب اسلامي و این امنیت را مرهون خون پاک شهدا، رشادت هاي جانبازان و صبر و استقامت و پايمردي آزادگان و خانواده های معظم آنها هستيم.
سرهنگ "حسین براری" با اشاره به اينکه شهدا از جايگاه و منزلت بالايي برخوردار هستند، خدمتگزاري به خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاري آنان را كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهي برشمرد و نيروي انتظامي را پاسدار خون شهدا دانست که  با خدمت صادقانه در سنگر تامين امنيت عمومي گوشه اي از جانفشاني شهداي گرانقدر را قدر شناسي می کند.
وی شهدا را پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه دانست و تصريح كرد: ادامه دادن راه و هدف شهداء مي بايست در رأس همه امور قرار گيرد و همچنين امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان است که امروز در آسايش و راحتي زندگي مي کنيم و فرقی هم ندارد ما در دفاع از کشور خودمان و یا در سوریه باشیم، هدف دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.