دوکتاب در حوزه هنری با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد رونمای شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس حوزه هنری یزد گفت: با شروع هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه هایی تدارک دیده شده که اولین برنامه رونمایی از دو کتاب  روز شمار انقلاب اسلامی در یزد  و  گزیده افتخار است که توسط نویسندگانی، چون کلانتری و بهبودزاده به نگارش درآمده است.

کوچک زاده افزود:این دو کتاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری بوده که در انتشارات سوره مهر نیز به چاپ رسیده است.

نویسنده و پژوهشگر دو کتاب رونمایی شده گفت:کتاب گزیده افتخار ثمره سال‌ها تحقیق و پژوهش در اسناد انقلاب اسلامی شهر یزد است که شامل محتویاتی همچون اعلامیه‌ها و بیانات خواص و علمای دوران انقلاب اسلامی است.

کلانتری افزود: در این کتاب سعی شده تا ضمن معرفی اشخاص تاثیر گذار در دوران انقلاب اسلامی منبعی نیز برای محققان و پژوهشگران باشد.

وی در ادامه گفت: کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در یزد به رویداد‌ها و اتفاقات روزانه میپردازد که خود به نوعی عملکر خواص و مردم را تا پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد.

این پژوهشگر یزدی افزود: برای تهیه این کتاب و اسناد مربوط به آن سال‌ها تحقیق و پژوهش صورت گرفته که در نهایت حاصل این گنجینه ارزشمند شده است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار