کرمانشاه؛

کسب دو مدال برنز کاراته در رقابت های قهرمانی کشور

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب دو مدال برنز توسط کاراته های کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصر محمد صالحی ، اظهار کرد: رقابتهای کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی امید به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها سینا جلیلیان و مهران حیدری دو کاراته کا کرمانشاهی موفق به کسب مدال برنز شدند.
محمدصالحی ادامه داد: در وزن 55- کیلوگرم کاتای انفرادی که 64 کاراته کا حضور داشتند، جلیلیان کاراته کا کرمانشاهی در کنار ورزشکاری از البرز مقام سوم مشترک را بدست آورد

. رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآور شد: در این وزن کاراته کاهای مازندران و کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی گفت: مهران حیدری در وزن 67- کیلوگرم دومین مدال برنز را برای کرمانشاه در کنار ورزشکاری از آذربایجان غربی و در میان 79 کاراته کای حاضر در این وزن کسب کرد

. محمدصالحی خطرنشان کرد: در این وزن ورزشکاران استان های تهران و فارس نیز به ترتیب اول و دوم شدند. رئیس هیات کاراته کرمانشاه اظهار داشت: در پایان این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب همین دو مدال برنز در کنار استان مرکزی جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان گفت: بیش از 400 کاراته کا از سراسر کشور در این رقابت حضور داشتند که در نهایت تیم مازندارن با سه طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.